PRVNÍ SETKÁNÍ aneb jak to všechno probíhá

05.04.2023


Zajímá Vás, jak vlastně probíhá setkání s advokátem, co vše je potřeba mít dopředu zjištěné a co přinést s sebou na schůzku? V tom případě můžete pokračovat ve čtení. Snažil jsme se pro Vás srhnout odpovědi na nejčastější dotazy (potenciálních) klientů.


Úvodní schůzka

Úvodní schůzku, jak jsem Váš již informoval na úvodní straně, nabízím za sníženou cenu. Pro sjednání schůzky mě stačí kontaktovat na telefonním čísle nebo emailové adrese uvedené v záložce "Kontakt", a spolu se domluvíme na termín, který bude pro obě strany vyhovující. Schůzka se pak dle Vašich prefencí uskuteční v kanceláři v Praze nebo v Kladně.

Délka úvodní schůzky pak odpovídá 1 - 1,5 hod podle množství a složitosti záležitostí, které si budete přát projednat. Pokud Vám mohu hned úvodem poradit, tak si před první schůzkou sepište body, které by měly být obsahem naší schůzky. Současně shromážděte podklady, které máte k projednávaným bodům k dispozici. Tím zajistíte, že společný čas plnohodnotně využijeme k řešení Vašich záležitostí. Pro získání maxima informací, mě pak můžete Vaše dotazy předem zaslat na emailovou adresu.

Při samotné schůzce Vám pak sdělím základní informace a seznámím Vás se základními principy, které se dané problematiky týkají. Poskytnu Vám rovněž svůj odborný názor na danou problematiku a navrhnu možná řešení a alternativy dalšího postupu. Samozřejmě se může také stát, že před poskytnutím odpovědí na Vaše dotazy bude z důvodu skutkové či právní složitosti věci nutné provést hlubší analýzu. V takovém případě se spolu domluvíme na rozsahu analýzy a odměně, jejíž výše bude odvislá od složitosti případu.

Spolupráce či nikoli

Následně pak bude zcela na Vás, zda informace, které jste ode mě obdržely, jsou pro řešení věci dostačující, nebo zda budete potřebovat právní zastoupení. Při této příležitosti Vás seznámím se standardními podmínkami právního zastoupení. Na základě všech těchto informací se pak rozhodnete, zda se mnou navážete spolupráci či nikoliv.

Pokud se rozhodnete pro navázání spolupráce, tak namístě připravím smlouvu o poskytování právních služeb a plnou moc, a pustíme se naplno do řešení Vašeho problému. Další potřebná komunikace už bude probíhat zejména přes email a telefon. Veškeré dokumenty Vám budu vždy zasílat, abyste také měli k dispozici všechny podklady. Může se stát, že bude potřeba předat si např. nějaké dokumenty, v takovém případě se pak buď zašlou poštou anebo se stavíte v jedné z mých kanceláří.

V případě, že se rozhodnete spolupráci z jakéhokoliv důvodu nenavázat, tak se rozloučíme s tím, že budu rád, pokud se na mě znovu obrátíte v budoucnu, pokud se situace změní nebo pokud budete potřebovat poradit s jiným právním problémem.


Děkuji Vám za Vaši důvěru, kterou mi projevujete tím, že si mě vybíráte jako právního zástupce.